magistrsko delo
Povzetek
Projektni management je apliciranje znanja, veščin, orodji in tehnik na aktivnosti projekta, da dosežemo ali presežemo potrebe in pričakovanja interesne skupine. Projektni managerjem ni cilj samo doseganje specifičnega časa, stroškov in kvalitete projekta, temveč tudi organiziranje celotnega procesa, da le ta dosega pričakovanja ljudi, ki so vključeni v projekt ali le ta vpliva na njih. Projekt je dejansko začasno prizadevanje kreacije edinstvenega produkta ali storitve, ki poteka zunaj vsakodnevnih operacij. Preden začnemo s projektom je bistvenega pomena, da razumemo življenjski cikel projekta. Življenjski cikel je pravzaprav izraz za stvari, ki se ustvarijo imajo svoj življenjski čas in izginejo. Na srečo projektnih managerjev projekti ne trajajo večno. Vsi projekti gredo skozi logičen proces aktivnosti ne glede na to ali gre za gradbeni, proizvodni ali projekt informacijske tehnologije, vse do zaključka projekta.
Skozi razvoj projektnega managementa se je pojavilo veliko različnih metodologij za izpeljavo projektov. Metodologije se razlikujejo po področjih v industriji, kljub temu pa je večino bolj znanih metodologij mogoče aplicirati na večino industrij. Med pomembnejše metodologije oziroma tiste, ki se pogosto pojavljajo v praksi lahko štejemo PRINCE, PRINCE2, PMBoK, metodo kritičnih poti, tradicionalni pristop, ASAP in Microsoft Sure Step. Pri uvedbah projektov IT rešitev CRM je prav tako močan vpliv tradicionalnih metodologij, katere pa so podjetja, ki so razvila programske rešitve CRM, začinila s svojimi metodologijami. S tem se seveda pridobi na učinkovitosti in hitrosti, prav tako pa so specifične potrebe programskih rešitev zahtevale tudi prilagoditve pri načinu uvajanja le teh. Tako so posledično tradicionalne metodologije projektnega vodenja bile nadgrajene in prilagojene hitremu razvoju ter specifičnim potrebam določenih projektov.
Kot rezultat hitrega razvoja in neprestanih sprememb tehnologij so projekti uvedb informacijskih rešitev, kot so informacijske rešitve CRM, še toliko bolj zahtevni. Pri teh projektih se srečujemo specifičnimi zahtevami, kot so odpor do nove tehnologije, drugačnimi pogledi in željami IT oddelkov, hitro spreminjajočo programsko opremo in težje merljivimi prednostnimi, ki izhajajo iz uvedb takšnih rešitev. Posledično moramo biti pri takšnih projektih še bolj odzivni in natančni. Dobro načrtovanje, odlična komunikacija, dosledno izvajanje nalog, primerni projektni partnerji, trdo delo ter fleksibilno in razumevajoče vodstvo so formula do uspeha pri takšnih projektih.
Ključne besede
projektni management;odnosi s strankami;CRM;informacijska tehnologija;metodologija;rešitve;življenjski cikel;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[L. Prah] |
UDK: |
659.2:004 |
COBISS: |
11515932
|
Št. ogledov: |
1761 |
Št. prenosov: |
262 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Project management when implementing CRM business information solutions |
Sekundarni povzetek: |
Project management is the administration of knowledge, skills, tools and techniques to project activities, to achieve or exceed the needs and expectations of stakeholders. Project manager’s aim is not only to achieve a specific time, cost and quality of the project, but also to organize the entire process, so that the expectations of people who are involved in a project are reached. The project is a temporary endeavor of a unique product or service, which takes place outside of everyday operations. Before starting the project, it is essential to understand the life cycle of the project. The life cycle is actually a term for things that are created, have a life span and disappear. Fortunately for project managers, projects do not last forever. All projects go through a logical process of activities irrespective of whether it is a construction, manufacturing or information technology project, until the completion of the project.
Through the development of project management, many different project management methodologies emerged. Methodologies differ depending on the industry, but most of the well-known methodologies can be applied to most of industries. Among the most important methodologies and those that are commonly found in practice PRINCE, PRINCE2, PMBOK, critical path method, the traditional approach, ASAP and Microsoft Sure Step stand out. When it comes to the project management of implementing the CRM solutions, we can sense a strong influence of the traditional methods. Because of the specific needs when it comes to the implementation of software solutions, those methods also required adjustments. As a consequence, new methodologies are later on evolved by IT companies. By using the IT project management methods when implementing CRM solutions, we gain in efficiency and speed. As a result of it, traditional project management methodologies have been upgraded and adapted, to adjust to the rapid development and the specific needs of specific projects.
The project management of IT implementations and solutions such as CRM is because of the rapid development and continuous changes in technology now even more demanding. These projects have specific demands arising from the introduction of such a solution, such as resistance to new technology, different views and preferences of the IT departments, rapidly changing software and results which are not as easy to measure. Consequently we need to be very responsive and accurate. Good planning, excellent communication, consistent execution of tasks, suitable project partners, hard work, flexible and sympathetic management, can be the formula for success on such projects. |
Sekundarne ključne besede: |
Project Management;Customer Relationship Management;CRM;PRINCE 2;ASAP;Microsoft Sure Step;Project;Introduction of CRM solutions;Iron triangle;Project management methodologies;Roles on projects.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
77 str. |
ID: |
8727757 |