diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Natalija Jakše (Avtor), Dušan Radonjič (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi obravnavamo problematiko zadovoljstva in zvestobe kupcev v trgovinah na drobno. V teoretičnem delu predstavljamo pojem zadovoljstva, nezadovoljstva in zvestobe potrošnikov ter dejavnike, ki vplivajo na nakup in zadovoljstvo. V nadaljevanju prikazujemo vrste raziskav, s katerimi merimo zadovoljstvo potrošnikov, njihove prednosti, ovire in razlike. Empirični del naloge je namenjen ugotavljanju stopnje zadovoljstva kupcev s posameznimi dejavniki zadovoljstva in pomembnosti posameznih dejavnikov za kupce na izbranem maloprodajnem mestu. Z analizo zbranih podatkov prikazujemo konkretne informacije s trga o zadovoljstvu kupcev z izdelki in storitvijo v trgovini na drobno. Na koncu smo pripravili priporočila za uspešno trženje in nadaljnje poslovanje podjetja. Ključne ugotovitve diplomskega dela so, da kupci v trgovini na drobno iščejo kvalitetne izdelke in prijazne ter učinkovite prodajalce, zaradi česar se tudi vračajo.

Ključne besede

kupci;raziskava zadovoljstva;anketiranci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [N. Jakše]
UDK: 005.9(043.2)
COBISS: 512551229 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2159
Št. prenosov: 306
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Research of customer satisfaction and loyalty in a retail shop
Sekundarni povzetek: The bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction and customer loyalty in the retail stores. The theoretical part presents the concept of satisfaction, dissatisfaction and customer loyalty and the factors that influence on satisfaction and purchase. Below shows the types of studies that measure consumer satisfaction, their strengths, barriers and differences. The empirical part of the bachelor thesis is aimed at determining the level of customer satisfaction with the individual factors of satisfaction and the importance of individual factors for customers in selected retail site. By analyzing data collected from the market I am displaying specific information about customer satisfaction with products and service in the retail store. Finally, I make recommendations for successful marketing and business further. The key conclusions reveal the fact that in general, customers in the retail store are looking for quality products and friendly and efficient sellers, what also making the return.
Sekundarne ključne besede: customer;respondent;satisfaction;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko Celje
Strani: VIII, 66 f., 15, [1] f. pril.
ID: 8727902