magistrsko delo
Urška Molnar (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story

Ključne besede

trženje;zadovoljstvo;lojalnost;storitve;ponudba;povpraševanje;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Molnar]
UDK: 366
COBISS: 61990403 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 284
Št. prenosov: 47
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of customer satisfaction and customer loyalty at Pettime Story
Sekundarne ključne besede: marketing;satisfaction;loyalty;services;supply;demand;cases;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 53, 9 str.
ID: 13303350