diplomsko delo
Povzetek
V Sloveniji obstaja veliko število radijskih postaj. V grobem jih ločimo na radijske programe RTV Slovenija, nekomercialne in komercialne radijske postaje. Ker je med njimi velika razlika, smo v diplomski nalogi primerjali značilnosti javnega in komercialnega radia ter se osredotočili na razliko v poslušanosti. V teoretičnem delu smo prikazali razvoj radiodifuzije, v empiričnem delu pa smo raziskali, kakšni so dejavniki poslušanosti radijskih postaj.
Ključne besede
radio;poslušanost;javni servis;komercialni radio;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[C. Gašparič] |
UDK: |
650.3(043.2) |
COBISS: |
17333782
|
Št. ogledov: |
2242 |
Št. prenosov: |
269 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ANALYSIS OF THE FACTORS OF RATINGS; PUBLIC AND COMMERCIAL RADIO STATIONS IN SLOVENIA |
Sekundarni povzetek: |
There are many radio stations in Slovenia. We can distinguish among public service-RTV Slovenia, non-commercial and commercial radio stations. Because of many differences we compared characteristics of public service and commercial radio stations and focused on differences on ratings. In theory we wrote about evolution of broadcasting, but empirical part contain factors for listening the radio. |
Sekundarne ključne besede: |
radio;rating;public service;commercial radio; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
X, 45 f. |
ID: |
8727933 |