diplomski seminar
Povzetek
Diplomski seminar zajema pospeševanje prodaje ter tržno komuniciranje. Ker je na trgu vse več konkurence, se morajo podjetja oklepati obstoječih kupcev in se seveda truditi pridobiti nove odjemalce. Najbolj pomembna je prepoznavnost podjetja na trgu in seveda odločitev kupcev zanj. To pa lahko dosežejo, če pravilno kombinirajo tržno komuniciranje in pospeševanje prodaje, da pridejo v stik s potrošniki. Tako imajo na izbiro različne možnosti pospeševanja prodaje: kupone, darila, znižanja cen in še mnoge druge.
Diplomski seminar pa zajema tudi praktični del, v katerem smo predstavili podjetje Petrol, d.d., podrobneje pa smo opisali pospeševanje prodaje in njihove metode. S pomočjo spoznavanja metod pospeševanja prodaje smo prišli do spoznanja, katera je potrošnikom najbližja in katera jih najbolj pritegne.
Ključne besede
prodaja;pospeševanje prodaje;tržno komuniciranje;metode;porabniki;kupci;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[B. Marčič] |
UDK: |
658.8(043.2) |
COBISS: |
11872540
|
Št. ogledov: |
1267 |
Št. prenosov: |
204 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Methods for sales promotion in the company Petrol |
Sekundarni povzetek: |
This diploma paper is about sales promotion and marketing communications. In an increasingly competitive market, companies must cling to existing consumers and try to acquire new ones. The most important for this is recognizability of a company in the market and of course the buyer's decision. This can be achieved only by properly combined marketing communication and sales promotion to get in touch with customers. There are several sales promotion techniques, including coupons, gifts and price deals.
In the second, empirical part of this paper, we introduce company Petrol d.d. and describe their sales promotion techniques. Through discovery of these techniques, we examine which one is the closest to customers and what attracts them most. |
Sekundarne ključne besede: |
sales promotion;consumers;marketing communications;Petrol d.d.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
32 str. |
ID: |
8729547 |