delo diplomskega seminarja

Povzetek

V svojem diplomskem seminarju sem najprej predstavil teorijo blagovnih znamk, nato sem se osredotočil na umeščanja blagovnih znamk v različne medije. Podrobneje sem opisal umeščanja v filme, zgodovino umeščanja prednosti in slabosti tega tipa umeščanja blagovnih znamk. Na koncu sem predstavil primere najvplivnejših dobrih in slabih umeščanj.

Ključne besede

blago;blagovne znamke;mediji;filmi;filmska industrija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [U. Ban]
UDK: 658.626:791(043.2)
COBISS: 11884060 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1102
Št. prenosov: 217
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Product placement in movie industry
Sekundarni povzetek: In my diploma seminar, I firstly focused on the theory of brands, then I decided to present procut placement theory in different types of media. My work was mostly based on product placement in movies, its history, advantages and disadvantages of this type of product placement. At the end I presented some examples of most effective movies that product placement took place in, wheather it was a good or a bad example.
Sekundarne ključne besede: brand;product placement;product placement in movies;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 39 str.
ID: 8730300