magistrsko delo

Povzetek

Vpliv umeščanja blagovnih znamk v filme na premoženje blagovnih znamk

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;premoženje;vrednost;film;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Kraševec]
UDK: 339.138
COBISS: 22933734 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 865
Št. prenosov: 170
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of product placement in movies on brand equity
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;trademarks;property;value;film;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 67, 41 str.
ID: 9125127