magistrsko delo
Nika Novak (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Odnos gledalcev do umeščanja blagovnih znamk v filme in televizijske programe

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;film;oglaševanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Novak]
UDK: 659.1
COBISS: 25405158 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 417
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂattitude of viewers towards product placement in movies and TV shows
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;brands;film;advertising;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 50, 21 str.
ID: 11405199