magistrsko delo
Ema Kordić (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Vpliv transmedijskega pripovedovanja zgodb na zaznano vrednost blagovne znamke

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;vrednost;mediji;oglas;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Kordić]
UDK: 339.138
COBISS: 23304678 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 520
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of transmedia storytelling on the perceived brand value
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;trademarks;value;media;advertisement;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 100, 53 str.
ID: 9602989