diplomsko delo
Marko Novak (Avtor), Rok Rupnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu obravnavamo izdelavo računalniške igre s pomočjo spletnih tehnologij HTML5, CSS3 in Javascript. Spoznamo, kaj so omenjene tehnologije in kako jih lahko uporabimo za izdelavo iger, ki tečejo v spletnih brskalnikih. Prav tako spoznamo spletne tehnologije Node.js, Socket.io in Express Framework, s katerimi postavimo ogrodje aplikacije, na kateri se igra odvija na način strežnik/odjemalec. S pridobljenim znanjem izdelamo igro, ki deluje v spletnih brskalnikih, medtem ko jo uporabnik kontrolira z uporabo mobilne naprave. Za kontroliranje igre uporabljamo senzorje premikanja na mobilnih napravah. Podatke asinhrono pošiljamo na strežnik, kjer jih pretvorimo v ukaze, ki se izvršijo v sami igri. Za igro izdelamo preprost fizični model in detekcijo trkov. Podamo tudi morebitne izboljšave in možnosti uporabe igre.

Ključne besede

html;css;javascript;node;socket.io;express;igra;strežnik;odjemalec;mobilne tehnologije;mobilna naprava;računalništvo;visokošolski strokovni študij;računalništvo in informatika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Novak]
UDK: 004.7:004.43
COBISS: 1536007619 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1198
Št. prenosov: 229
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of HTML game eith mobile controler
Sekundarni povzetek: In the thesis we discuss building of computer game with help of web technologies HTML5, CSS3, Javascript. We learn, what are these technologies and how we can use them to make computer games, which run in web browsers. We also learn about Node.js, Socket.io and Express Framework, which we use to build our application framework that runs with server/client protocol. With this knowledge we develop web browser game. Game can be controlled through mobile device. Controls are built using device motion sensors. We're sending controls data asynchronous to the server where we transform them to the command in the game. We develop a basic physics model and collision detection. At the end we discuss possible improvements and different options for game use.
Sekundarne ključne besede: html;css;javascript;node;socket.io;express;game;server;client;mobile technologies;mobile device;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 41 str.
ID: 8739462
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa