diplomsko delo
Monika Juvan (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Vloga hoje pri gibalnem razvoju otroka je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni naravne oblike gibanja, hoja, njen razvoj v prvih letih, motorične sposobnosti in kako nanje vpliva hoja ter projekt Cicihribci. V empiričnem delu je bilo ugotavljano, kako redna in sistematična hoja vpliva na otrokov gibalni razvoj, ter na motorične sposobnosti, ki so bile pridobljene z osmimi motoričnimi testi različnih motoričnih sposobnosti. Raziskovalni eksperiment je med otroki potekal tri mesece, ki so v tem času imeli dvakrat tedensko načrtovan in voden pohod v bližnjo okolico s Cicihribci, in otroki, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na hoji. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih 34 otrok, starih 4-6 let. Na podlagi pridobljenih podatkov so bili rezultati analizirani in ugotovljeno je bilo, da je bila razlika med otroki že na začetku na inicialnem testiranju. Vodena in načrtovana dejavnost je rezultate še povečala in pozitivno vplivala na razvoj motoričnih sposobnosti.

Ključne besede

hoja;naravne oblike gibanja;motorične sposobnosti;motorični razvoj;predšolski otroci;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Juvan]
UDK: 373.2:796.5(043.2)
COBISS: 21486856 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1563
Št. prenosov: 325
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF WALKING IN MOTOR DEVELOPMENT OF A CHILD
Sekundarni povzetek: The thesis, entitled The role of walking in motor development of the child, consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part presents natural forms of movement, walking and its development in the first few years, its influence on motor skills, and the project Cicihribci. The empirical part deals with the influence of regular and systematic walking on the child's motor development and examines the skills that were acquired through eight tests of various motor skills. The experiment, which lasted for three months, involved a group of children who twice a week attended a planned and guided hike to nearby sites organised by Cicihribci. The control group of children did not participate in any special activities related to walking. A total of 34 children aged from 4 to 6 years were included in the sample. After analysing the obtained data, we established that certain differences between the children were visible already at the initial testing. The guided and planned activity widened the gap even further and proved beneficial to the development of motor skills.
Sekundarne ključne besede: walking;natural forms of walking;motor skills;motor development;preschool children;theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 45 f., [3] f. pril.
ID: 8751870