obravnava koncepta v teoriji in praksi
Jerca Lieber (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Osrediščenost v stranki

Ključne besede

trženje;marketing povezav;odnosi s strankami;management;storitve;razvoj;teorija;praksa;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Lieber]
UDK: 339.138
COBISS: 22213606 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 692
Št. prenosov: 157
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Customer-centricity: discussion on the concept in theory and practice
Sekundarne ključne besede: marketing;relationship marketing;customer relationship;management;services;development;theory;practice;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 69, 4 str.
ID: 8757816
Priporočena dela:
, obravnava koncepta v teoriji in praksi
, Organisationsentwicklung für eine Modellfabrik am Beispiel eines mittelständischen Unternehmens der Fertigungsindustrie