magistrsko delo Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Rok Capl (Avtor), Marko Ferjan (Mentor)

Povzetek

V magistrski nalogi smo se lotili analize reorganizacije poslovnih funkcij v podjetju Termalna riviera Ilidža, d. o. o., v Sarajevu. Glede na stanje v podjetju smo morali najprej narediti posnetek obstoječega stanja, pregledati aktualna dogajanja ter se neposredno vključiti v proces poslovanja podjetja. Raziskali in analizirali smo vse štiri poslovne funkcije, ki so zaradi velikosti podjetja povezane in se prepletajo. Vse podatke, ki smo jih analizirali, smo tudi pregledali, raziskali ter jih na koncu uporabili pri reorganizaciji. Pri analizi poslovnih funkcij smo ugotovili številne pomanjkljivosti, predvsem z vidika njihove operativne izvedbe pri poslovanju. Termalna riviera Ilidža ima v lokalnem okolju sloves družinske turistične destinacije. Zaradi svoje dejavnosti in storitev je odprta 365 dni v letu. Prav zaradi tega je izredno pomembno, da ima podjetje konstanten razvoj, stik z lokalnim okoljem, da obnavlja svoje prodajne in marketinške kanale in je nenehno v koraku s časom. Največji poudarek v procesu reorganizacije smo namenili prodajni in finančni funkciji, saj smo na eni strani ugotovili premalo ciljno naravnih prodajnih in marketinških aktivnosti, po drugi strani pa je bilo treba zaradi slabe finančne situacije uvesti radikalne finančne ukrepe, da bi se izognili nelikvidnosti podjetja in stabilizirali denarne tokove. Na začetku naloge smo v teoretičnem delu prikazali opredelitve ter osnove glavnih tematik naloge, ki bodo služile kot razumevanje celote pri raziskovalnem delu. Predstavili smo vse štiri glavne poslovne funkcije ter se dotaknili osnov kriznega vodenja, managiranja ter pravilnega komuniciranja z zunanjo in notranjo javnostjo. V podjetju Termalna riviera Ilidža, d. o. o., delujem kot prokurist matične firme odgovoren za delovanje in poslovanje podjetja. Z začetkom leta 2014 smo začeli reorganizacijo poslovnih funkcij, kar je tudi temelj raziskovalnega dela naloge. Po zaključku analize poslovnih funkcij smo izdelali model C-A-P-L, ki bo podjetjem lahko služil kot vodilo pri reorganizacijah vseh ali posameznih poslovnih funkcij.

Ključne besede

poslovne funkcije;krizni management;krizno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [R. Capl]
UDK: 005
COBISS: 7485459 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1065
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: REORGANIZATION ON THERMAL RIVIERA ILIDZA AND CRISIS MANAGEMENT
Sekundarni povzetek: In this master thesis we analysed the organization's business functions whit a model, in the company Thermal Riviera Ilidža d.o.o. in Sarajevo. Regarding on the status in the company we were forced to initially track the status quo, to review current events, and directly involve in the process of the company. We investigated and analysed all four business functions, which are due to the size of the business, directly related and are constantly intertwined. Due to our operations in the company Thermal Riviera Ilidža all the data was analysed and also independently reviewed, investigated. During the analysis of business functions, we found a number of shortcomings in the process of the company, particularly in terms of their operational performance. Thermal Riviera Ilidža has in the local environment image of a family tourist destination because of its activities and services, 365 days a year. It is extremely important that the company has a constant development, contact with the outside local environment, conserves its sales-marketing channels, and to keep in step with the times. The main focus in the process of the reorganization was devoted to the sales and financial functions, which were found neglected, by sales and marketing activities, on the other hand, we were forced, due to difficult financial situation to introduce radical financial measures to avoid illiquidity of the company and the stabilization of cash flows. At the beginning of this master thesis we show the theoretical part and the definitions, which is the base of the main themes of the tasks that will serve as an overview of all the research work. We presented all four main business functions, the basics of crisis management, managers and good communication with internal and external audiences. In the company Thermal Riviera Ilidža d.o.o. I act as managing director of the parent company and we started in 2014 with the reorganization of business functions, which are also the basis of this research thesis. After completing the analysis of business functions we developed a model C-A-P-L, which will serve as a guide in businesses in the reorganization of all or individual business functions.
Sekundarne ključne besede: business functions;crisis management;crisis communication;management;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 61 f.
ID: 8760866
Priporočena dela:
, magistrsko delo Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, zaključna projektna naloga
, zaključna projektna naloga
, ni podatka o podnaslovu
, ǂa ǂresponse to the Covid-19 crisis in Slovenia