diplomsko delo
Povzetek
Položaj učitelja v družbi se nenehno spreminja. Šole in vzgojne organizacije zahtevata od njega znanja, ki se v preteklosti niso smatrala za pomembna. Težišče raziskovanja je analiza sodobne družbe, pojma narcizma ter odnosi med učiteljem in učencem. Ugotavlja se, ali je učitelj danes še kos dogodkom, ki se v zadnjem času odvijajo na šolah. Sodobna tehnologija je spremenila sistem človekovega zaznavanja realnosti in posledično njegovega vedenja. Pri analizi narcizma se ugotavlja, če je pojav zgolj negativen, ali ima tudi pozitivne lastnosti. Raziskava se dotakne družine, ki se spreminja, čeprav namen ostaja isti - vzgojiti otroka in ga pripraviti na življenje v družbi. Zaradi pojava interneta in mobilne tehnologije, se ustvarjajo nove baze podatkov, ki niso več skoncentrirane na področje šolstva in tako domači računalnik postaja priročnik za življenje. Učenci se vedejo drugače kot včasih, ker učitelj nima več klasične oblike avtoritete. Razpravlja se o tem, ali ima učitelj še možnost uveljavitve avtoritete v sodobni družbi. Začrtajo se smernice, kam pelje šolski sistem in kaj bo ta zahteval od učitelja in učenca. Mladi se ukvarjajo z drugačnimi problemi, kot njihovi starši in stari starši. Od človeka se še nikoli ni zahtevala takšna individualnost, po drugi strani pa postaja vse bolj odvisen od drugih.
Ključne besede
pedagogika;učitelji;položaj;sodobna družba;narcizem;šolski sistem;tehnologija;avtoriteta;diplomska dela;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2009 |
| Izvor: |
Maribor |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
| Založnik: |
[M. Zupančič] |
| UDK: |
37(043.2) |
| COBISS: |
17082120
|
| Št. ogledov: |
3477 |
| Št. prenosov: |
624 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
The position of a teacher in modern narcissistic society |
| Sekundarni povzetek: |
The position of a teacher in modern society is changing constantly. Schools and educational organizations force him to gain the knowledge that was not important in the past. The main point of this research is the modern society analysis, concept of narcissism and relations between a teacher and a student. It is being found out if a teacher today can still handle the events that occur in recent times in schools. The modern technology has changed the system of human perception of reality and consequently his behavior. In the analysis of narcissism the factor of negativity is being inspected and suggestions about possible positive attributes are being offered. The research goes on with family analysis which is changing, although the purpose remains the same - to raise and prepare a child to live amongst others in society. Due to internet and mobile technology phenomena there are new data bases being created and they have hardly anything to do with school-type bases. Therefore home computer becomes a manual for life. Students are behaving differently than they used to, because teachers do not posses classic type of authority anymore. New lines have been outlined in which direction school system moves and what will it demand from a teacher and a student. Youngs have to deal with different issues than their parents or grandparents. There has been no such thing as individuality in the past but on the other times, humans have never been so dependant on one another. |
| Sekundarne ključne besede: |
Univerzitetna in visokošolska dela; |
| URN: |
URN:SI:UM: |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko, didaktiko in psihologijo |
| Strani: |
61 f. |
| Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
| ID: |
8761643 |