delo diplomskega seminarja
Povzetek
Neprijazno okolje in tehnološki razvoj sta moderna medijska podjetja postavila v položaj, kjer sta neprilagodljivost in neodzivnost hitro kaznovana. Tržni deleži na dualnih trgih, ki so specifika medijskih industrij, so za velikane tradicionalnih medijskih panog zopet ogroženi. Težave na trgu so pripeljale do zapiranja podjetij, odpuščanj in posledično iskanja novih organizacijskih, tehnoloških in drugih rešitev.
Vsi izzivi pa v panoge prinašajo nove trende. Podjetja morajo diverzificirati svojo ponudbo in priložnosti iskati na še neosvojenih trgih, svojo organizacijo pa morajo predrugačiti. Integrirana uredništva zdaj povezujejo tehnologijo, človeške vire in prostore, ki so bili v uredništvih v preteklosti ločeni. Časniki na svetovnem spletu uvajajo plačilne zidove in skušajo z njimi monetizirati vsebino, prav tako se vsi mediji za večanje dosega občinstva obračajo v uporabo socialnih omrežij. Z napredkom mobilnih tehnologij se mediji selijo na več platform.
Izboljšanje medijskih organizacij je tako odvisno od dobrega razumevanja okolja, tehnologij in organiziranja. Le tako lahko moderne organizacije dobro implementirajo nove tehnoligije, integrirajo uredništva, diverzificirajo ponudbo in monetizirajo svojo vsebino.
Ključne besede
oglaševanje;mediji;diverzifikacija;trendi;ekonomika;upravljanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[J. Küzma] |
UDK: |
659.1 |
COBISS: |
12091676
|
Št. ogledov: |
658 |
Št. prenosov: |
63 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Improving the organization of modern media companies |
Sekundarni povzetek: |
Hostile environments and technological development are punishing inflexible and unresponsive companies. Market shares on media dual markets are again in danger for giants of media industries. Companies were forced to shut down their business, lay people off and find new organisational and technological solutions.
From these challenges new trends arise. Companies are diversifying their product portfolio on new markets and changing their organisational structure. Integrated newsrooms are connecting technologies, human resources and spaces that were separated in the past. Newspapers are using social media on the internet and implementing paywalls in their attempt to monetize web-based content. With the advancement of mobile technologies the media is present on multiple platforms.
Improving modern companies is dependent on understanding the environments, technologies and organisational theory. This is the only way for a modern media company to implement new technologies, integrate newsrooms, diversify their product portfolio and monetize the content. |
Sekundarne ključne besede: |
media companies;diversification;integrated newsroom;media economics;trends in media;dual markets; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
33 str. |
ID: |
8773354 |