diplomsko delo
Tedeja Hegeduš (Avtor), Roman Makše (Mentor), Beatriz Tomšič-Čerkez (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi Oblačilo kot kiparska forma v sodobni umetniški instalaciji raziskujem predvsem tri probleme – preobrazbo ustaljenega načina kiparskega izražanja v sodobnih likovnih praksah; instalacijo kot najzanimivejšo sodobno kiparsko obliko, ki se ukvarja z interakcijo med predmeti in njihovimi konteksti; ter oblačilo, ki danes ni le nov umetniški material, pač pa je tudi učinkovito in potentno sredstvo družbene kritike. V diplomski nalogi ugotavljam, na kakšen način lahko oblačilo postane več kot le nekaj, kar 'damo nase'. Kaj oblačilo spremeni v objekt s tisočerimi sporočili in interpretacijami in zakaj le-to, ko zapusti svojo funkcionalno 'modno' sfero in vstopi v svet umetnosti, dobi popolnoma nov, večinoma provokativen pomen in prav tako definicijo.

Ključne besede

umetniška instalacija;likovni modernizem;sodobne likovne prakse;konceptualna umetnost;oblačila;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Hegeduš]
UDK: 7.038.55(043.2)
COBISS: 10620233 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 961
Št. prenosov: 216
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A garment as sculptural form in contemporary art installation
Sekundarni povzetek: In my diploma thesis with the title A Garment as Sculptural Form in Contemporary Art Installation, I research three main problems – transformation of established sculptural expression in contemporary artistic use; art installation as the most important contemporary sculptural form, which commits itself to the interaction between objects and their contexts; and a garment, which nowadays is not only a new artistic material, but also an effective and potent means of social criticism. I observe how a garment can become more than something we ‘put on’. What is it, that changes a piece of clothing into an object with thousands messages and interpretations; and why does it get a completely new, mainly provocative meaning and definition, when it exits its functional fashion environment?
Sekundarne ključne besede: art;umetnost;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: 56 str.
ID: 8773635