diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu sem raziskala konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta, pri katerem si učenci učno gradivo samostojno ogledajo doma in potem naučeno uporabijo pri pouku. Naredila sem primerjavo »obrnjenega« poučevanja, opisanega v prejšnji povedi, in klasičnega načina poučevanja. Pri klasičnem načinu poučevanja se namreč veliko poudarja kvantiteta doseženega znanja, kvaliteta pa je nekoliko zapostavljena. Za to temo pa sem se odločila ravno zato, ker menim, da v šolstvu ne bi smeli takšnega pomena pripisovati kvantiteti in da bi se poudarek vsekakor moral premakniti na kvaliteto. S konstruktivističnim pristopom k učenju, kjer bi učenci gradivo preučili doma, menim, da bi bilo to mogoče. Rezultati moje raziskave v diplomskem delu kažejo, da je velika večina učencev pri pouku raje v aktivni vlogi, kot pa le v vlogi pasivnih poslušalcev učitelja.
Ključne besede
internet;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[S. Perenič] |
UDK: |
004:373.3(043.2) |
COBISS: |
10646089
|
Št. ogledov: |
1003 |
Št. prenosov: |
147 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Teaching safe use of the internet in primary school by constructivist approach |
Sekundarni povzetek: |
This diploma thesis explores the constructivist approach to teaching safe use of the internet, which involves pupils reviewing the study material on their own at home and then using the attained knowledge in the classroom. A comparison was made between the above presented inverse teaching method and the traditional one. The traditional teaching method emphasizes the quantity of the attained knowledge, while the quality remains slightly neglected. This topic was selected precisely because I believe that in education, such importance should not be placed on quantity, but rather on quality. I believe that this could be achieved with the constructivist approach, where the pupils review the material at home. The results of my analysis show that in a classroom, a majority of pupils prefer taking an active role instead of the role of a passive listener. |
Sekundarne ključne besede: |
computer science;primary education;računalništvo;osnovnošolski pouk; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Matematika in računalništvo |
Strani: |
35 str. |
ID: |
8776645 |