magistrsko delo
Vedran Čevis (Avtor), Andrej Skrbinek (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu bomo definirali pojem blagovna znamka (angl. brand), predstavili zgodovino nastanka blagovnih znamk in njihov razvoj, vlogo in pomembnost, ki so se čez čas spreminjale, skladno s tržnimi pogoji, z načinom življenja in razvojem tehnologije. Blagovne znamke so pomembne za potrošnike in podjetja, zato jih bomo prikazali in pojasnili strategijo upravljanja z njimi. Sestavni del vsake blagovne znamke je oblika oziroma njena vizualna identiteta, zato imata pomembno vlogo oblikovanje in oblikovalec. Za razumevanje vizualne identitete je treba videti in razumeti širšo sliko in koncept, ki je pomemben sestavni del ustvarjanja blagovne znamke. Cilj magistrskega dela je na osnovi spoznanj iz teorije oblikovanja blagovne znamke in vizualne identitete izdelati novo vizualno identiteto podjetja (redizajn) in jo uspešno predstaviti javnosti. Pri izdelavi vizualne identitete bomo zajeli spremembo logotipa, internetne strani in na novo izdelali vizitke, brošure in promocijske izdelke, kot so majice in kemični svinčnik.

Ključne besede

blagovne znamke;dizajn;vizualna identiteta;upravljanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: V. Čevis
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 19322390 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2230
Št. prenosov: 455
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: BRAND AND VISUAL IDENTITY OF MARK
Sekundarni povzetek: In this work the term „brand“ will be explained along with its history and development. We will go through the stages of the development that brands had and see the importance of the role it plays alongside current market conditions, lifestyle and technological development. Brands are important to consumers and organizations, and through work will be shown which are the values and explain the strategy of brand management. One of the core features of a brand is its design. We will thus explain the role of it and its designer as a executor of the resulting visual identity of a brand. To better understand what identity is, we need to see the bigger picture and with it, the term of visual identity which is another base composite in the creation of a brand. The aim of this work is to create a new company identity based on the knowledge of theory of designing, branding and visual identities and presenting that new identity to the public in the best possible way. The creation of the visual identity will cover the redesign of the logo and the web pages while all the visit cards, brochures and distributble products (f.e. T-shirts and pens) will be made anew.
Sekundarne ključne besede: brand;design;visual identity;management;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univerza v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 74 f.
ID: 8887628