diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
David Čeh (Avtor), Davorin Kofjač (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.

Ključne besede

blender;razvoj iger;igralni pogon;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [D. Čeh]
UDK: 004
COBISS: 7473683 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 895
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE USE OF UNITY3D AND BLENDER FOR ANDROID GAME DEVELOPMENT
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis we get familliar with the videogame industry and what motivates us to play games. We form a plan to develop a game, which we divide into two conceptually different worlds and try to make our own project based on that principle. We get to know how the Unity3D and Blender tools work and also get acquainted with the basic techniques of modelling, texturing and writing of behavioral scripts which all result in a finished game for an Android device.
Sekundarne ključne besede: Blender;3D modelling;Unity3D;game development;game engine;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 40 f.
ID: 8888587
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov