diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Želene kompetence študentov predšolske vzgoje na področju športnih dejavnosti v vrtcu smo želeli pojasniti in preučiti želene kompetence študentov na področju gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu ter ugotoviti, kakšno pomembnost študentje predšolske vzgoje pripisujejo kompetencam na področju gibanja, kako strokovna izobraževanja vplivajo na razvoj kompetenc za področje gibanja, vlogo vzgojitelja pri razvijanju gibalnih kompetenc otroka, kolikšno usposobljenost čutijo študentje predšolske vzgoje na področju gibalno-športnih dejavnosti v vrtcu in pogostost rekreativnega ukvarjanja študentov predšolske vzgoje s športom. V empiričnem delu naloge smo uporabili kavzalno neeksperimentalno metodo. Raziskavo smo izvedli na neslučajnostnem vzorcu iz konkretne populacije, ki ga predstavlja 111 študentov 3. letnika študijskega programa Predšolska vzgoja Univerze v Mariboru in Univerze v Kopru. Podatke smo pridobili s kvantitativno tehniko, in sicer z anketo. Na podlagi rezultatov kvantitativne obdelave smo ugotovili, da želijo biti študentje zelo usposobljeni za izvajanje gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu; da študentje predšolske vzgoje pripisujejo pomembno vlogo kompetencam na področju gibanja; da se čutijo dovolj usposobljene za izvajanje dejavnosti na področju gibanja; da študentje s podeželja pripisujejo večji pomen kompetencam na področju gibanja kot študentje z mesta; da se večina študentov vsaj enkrat tedensko ukvarja s športom; da študentje usposobljenost za izvajanje gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu ocenjujejo kot pomembno in zelo pomembno.
Ključne besede
gibalni razvoj;gibalna dejavnost;športna dejavnost;vrtci;predmetnospecifične kompetence vzgojiteljev;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[N. Zelenik] |
UDK: |
796.01:373.2(043.2) |
COBISS: |
21696008
|
Št. ogledov: |
2061 |
Št. prenosov: |
130 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Desired competences of preschool education students in the field of early childhood education of sports activities in kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
In the diploma paper titled Desired competences of preschool education students in the field of early childhood education of sports activities in kindergarten we wanted to explain and study the desired competences of preschool education students in the field of early sports activities in kindergarten. We also wanted to find out how important are competences in the field of movement for the students, the influence of education on development of movement competences, how skilled the students feel in the field movement - sports activities and the frequency of recreational sport activities habits of the students. In the empirical part we used the causal non experimental method. The research was done based on non-coincidental pattern from a specific population represented by 111 students of the 3rd year of the study programme preschool education from University of Maribor and University of Koper. We gathered the information with quantitative technique i.e. by a questionnaire. Based on the results of quantitative processing we concluded that students want to be highly trained to perform the movement - sports activities in kindergarten; they also attribute a very important role to competences in the field of movement; we also concluded that students from the countryside attribute a higher importance to competences in the field of movement as do students from the city; that most of the students exercise at least once a week; that students believe that qualification for performing movement - sports activities is very important. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;movement development;sports activities;kindergartens;subject specific competences of kindergarten teachers; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
59 f., [6] f. pril. |
ID: |
8888655 |