magistrsko delo
Špela Drevenšek (Avtor), Simona Pulko (Mentor)

Povzetek

Klasičen način pouka je (na srečo) skoraj pozabljen in opuščen. Učenci imajo različne zmožnosti, interese, navade, tako da klasično delo skoraj ni mogoče, saj bi z njim zavirali razvoj posameznikov. Medpredmetno povezovanje predvideva že Učni načrt (2011), zato se ga je še toliko bolj smiselno lotiti. V magistrskem delu predstavljamo teorijo medpredmetnega povezovanja in projektnega dela v osnovni šoli. Pri projektnem delu se osredotočamo na projektne dni v osnovnih šolah, saj nam to predstavlja izhodišče za empirični del % teoretični osnutek za projektne dni na domači osnovni šoli. Natančna analiza medpredmetnega povezovanja in projektnega dela predstavlja temelj za empirični del, kjer predstavimo lastno učno pripravo za projektne dni. Pokazati želimo, da se lahko v sklopu dobro zastavljenega projekta oziroma projektnega dela povežejo družboslovni, naravoslovni, tehnični učni predmeti ter tudi šport in kultura. Prikazan je primer projekta, v sklopu katerega je ogromno medpredmetnega povezovanja. Ker je naše predmetno področje slovenščina, veliko zadolžitev pripišemo predmetnemu učitelju slovenščine. Učna priprava za projektne dni za učence 7., 8., in 9. razreda v uvodnem delu vsebuje osnovne podatke, ki jih mora vsebovati vsaka učna priprava. Sledijo podatki o učnih predmetih, ki so v projektne dni vključeni. Predstavljeni so cilji, ki jih pri posameznem predmetu želimo doseči, učne metode in oblike dela, učni pripomočki ter sredstva. Kot je značilno za vse učne priprave, so predvideni ter predstavljeni tudi vsebina, preverjanje in ocenjevanje.

Ključne besede

projektno delo;projektni pouk;projektni dnevi;medpredmetno povezovanje;učne priprave;slovenščina;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [Š. Drevenšek]
UDK: 37.091.3:811.163.6(043.2)
COBISS: 21619720 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1523
Št. prenosov: 243
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Primary school projects as a basis for interdisciplinary integration
Sekundarni povzetek: The classic principle of lessons is (fortunately) almost forgotten and abandoned. Learners have different capabilities, interests and habits; therefore classic teaching techniques are almost impossible, because we would consequently hinder the learners' development. Interdisciplinary integration was already part of the curriculum in 2011; for this reason it is even more crucial to integrate it today. The thesis will introduce the theory of interdisciplinary integration and school projects in the primary school. I will focus on projects in primary school, which will form the basis for the empirical part (the theoretical draft will be formed from a school project from my home district). A detailed analysis of interdisciplinary integration and school projects presents the foundation for the empirical part of the thesis, in which I will present my own lesson plan for a specific school project. The main aim of the thesis is to show that a well-organized and complex school project or project work can link together social, natural and technical sciences, as well as sports and culture. The thesis also shows an example of a school project in which there is a lot of interdisciplinary integration. Because my main subject is the Slovene language a great amount of assignments are assigned to the teacher. The lesson plan for the school projects for the pupils of the 7th, 8th and 9th grade in the introductory part contains the basic information, which can be found in every lesson plan. This is followed by information about the subjects which are integrated in the school projects. After this are the goals which we want to achieve in the specific subject, different teaching methods, accessories and other resources. As it is typical for all lesson plans we also anticipate the content, the testing and the appropriate assessing.
Sekundarne ključne besede: school projects;project lessons;interdisciplinary integration;lessons plans;Slovene;master theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za slovanske jezike in književnosti
Strani: IV, 72 f.
ID: 8888956