diplomska naloga
Andraž Zalar (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Tomo Cerovšek (Član komisije za zagovor)

Povzetek

V diplomski nalogi se osredotočam na križišči v mestu Cerknica, ki se mi zdita potrebni prenove. Najprej opišem obe križišči, njuno lokacijo in pomanjkljivosti. Nato izračunam prometne obremenitve, ki sem jih dobil pri štetju prometa. V naslednjem poglavju predstavim teoretične osnove projektiranja krožišč in priključkov iz tehničnih specifikacij, ki služijo kot podlaga pri rekonstruiranju križišč. Za vsako od križišč prikažem dva različna načina rekonstrukcije, ki izboljšujeta prometno varnost in pretočnost. Prva varianta je preureditev križišča v kanalizirano, z dodatnim pasom za leve zavijalce, druga pa sprememba križišča v krožišče. Ocenim, katera varianta je primernejša. Preverim tudi stopnjo obremenjenosti obeh rekonstruiranih krožišč po avstrijski metodi. Na koncu podam še priloge z opisi prometnih znakov in označb na vozišču ter v programu AutoCAD izdelanimi tlorisnimi situacijami vseh variant preureditve.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;križišče;TSC - Tehnične specifikacije za javne ceste;rekonstrukcija;krožno križišče;štetje prometa;prometne obremenitve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [A. Zalar]
UDK: 625.739(497.4)(043.2)
COBISS: 7161953 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1985
Št. prenosov: 640
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Conceptual reconstruction of two intersections in the town of Cerknica
Sekundarni povzetek: My thesis focuses on two intersections in Cerknica town, which, in my opinion, need to be renovated. At first I describe both of them, their location and deficiencies. After that I calculate traffic loads, acquired by a traffic count. In the next chapter I present theoretical bases of an intersection design and junctions, written in technical specifications. Two different sorts of reconstruction are demonstrated for each of both intersections that improve a traffic security and a traffic flow. The first one is the rearrangement of the intersection into canalized one with an additional lane for left turning vehicles. In the second one I change the intersection into a roundabout. Besides I evaluate which one is preferable and check the level of traffic loads in both renovated roundabouts according to an Austrian method. At the end of the thesis the supplements with descriptions of used road signs and carriage-way marks, and also in a computer programme called AutoCAD made ground plans of all sorts of the rearrangement are given.
Sekundarne ključne besede: intersection;Technical specification for public roads, reconstruction;reconstruction;roundabout;traffic count;traffic loads;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XI, 35 str., 8 pril.
ID: 8966515