magistrsko delo
Samo Zelko (Avtor), Tomaž Zupančič (Mentor), Jerneja Herzog (Komentor)

Povzetek

V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili ustvarjalnost, njeno korelacijo do inteligentnosti, dejavnike (likovne) ustvarjalnosti in pomembnost likovne ustvarjalnosti v šolskih izobraževalnih sistemih. Osredotočili smo se na področje študija likovne pedagogike, kjer so z uporabo sodobnih likovnih praks in skozi svoje kreativne ideje, študentje likovne pedagogike uporabili ustvarjalne, razvojne portfolije namesto tradicionalnih poročil o pedagoškem usposabljanju - likovni pedagoški praksi. Spoznavali smo prednosti in vlogo portfolia kot učno sredstvo in njegove pozitivne učinke, ki jih konvencionalne oblike zaradi svoje konvergentne usmerjenosti pogosto omejujejo. V empiričnem delu smo se seznanili s študijo lastnega dela ustvarjalnega portfolia kot obliko poročila za pedagoško prakso na magistrskem študiju likovne pedagogike. Ugotovili smo, da se je z ustvarjalnim portfolijem, omogočalo boljše razumevanje posameznikove osebnosti ter vpogled v bolj celostno znanje ali/in tudi osebnost posameznika. Povečala sta se interes in globina izražanja lastnih izkustev pedagoške prakse, ki ostaneta pri tradicionalnih poročilih pogosto neizražena. Ustvarjalni portfolio se je tako prepoznaval kot koristna in kvalitetna učna izkušnja ter dobro izhodišče za nadaljnje izobraževanje.

Ključne besede

ustvarjalnost;portfolio;pedagoška praksa;likovno izobraževanje;pedagogika;sodobne likovne prakse;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Zelko]
UDK: 378.147.091.33-027.22:73/76(043.2)
COBISS: 21718536 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2130
Št. prenosov: 228
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Portfolio and pedagogical practice
Sekundarni povzetek: The theoretical part includes a detailed presentation of creativity, its correlation with intelligence, the factors of (fine arts) creativity and the importance of fine arts creativity in school educational systems. We focused on the study field of art pedagogy, where by using contemporary art practice and through their creative ideas, the students of art pedagogy used creative, developmental portfolios instead of traditional reports on pedagogical training - the art pedagogy practice. We explored the advantages and role of the portfolio as an educational tool and its positive effects, which are often limited by conventional forms due to their convergent nature. In the empirical part, we studied the work from our own creative portfolio as a form of pedagogical practice report within the art pedagogy master's studies. We established that using a creative portfolio gave a better understanding of an individual's personality and a more profound insight into the individual's comprehensive knowledge and/or personality. It also increased interest and depth of expressing their own pedagogical practice experience, which are usually not expressed in traditional reports. The creative portfolio therefore proved to be a useful and quality educational experience and a good basis for further education.
Sekundarne ključne besede: creativity;portfolio;pedagogical practice;art education;pedagogy;contemporary art practice;master theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 109 f.
ID: 8966576