diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Razvoj koordinacije v otroštvu smo v teoretičnem delu predstavili pomen gibanja za otroka, motorični razvoj in dejavnike, ki vplivajo nanj, ter motorične sposobnosti, natančneje pa smo predstavili motorično sposobnost koordinacijo. V empiričnem delu smo želeli s pedagoškim eksperimentom ugotoviti, ali redna, načrtovana in strokovno vodena gibalna dejavnost vpliva na hitrejši razvoj koordinacije otrok, starih dve do tri leta. Dosežene rezultate, ki smo jih pridobili na inicialnem in finalnem testiranju, smo analizirali ter primerjali med eksperimentalno skupino, ki je imela deset tednov (dvakrat tedensko) načrtovane in strokovno vodene gibalne dejavnosti s poudarkom na koordinaciji, in kontrolno skupino, ki je imela redne gibalne dejavnosti po letnem delovnem načrtu oddelka. Otroke smo testirali s petimi testi motoričnih sposobnosti. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo s pomočjo t-testa ugotovili, da med otroki eksperimentalne in otroki kontrolne skupine na inicialnem testiranju ni bilo razlik v koordinaciji, medtem ko je na finalnem testiranju med skupinama bila razlika v koordinaciji. Otroci eksperimentalne skupine so na področju koordinacije po končanem pedagoškem eksperimentu bolj napredovali kot otroci kontrolne skupine.
Ključne besede
diplomska dela;motorični razvoj;motorične sposobnosti;koordinacija;predšolski otroci;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[V. Kos] |
UDK: |
373.2:796(043.2) |
COBISS: |
21847560
|
Št. ogledov: |
3171 |
Št. prenosov: |
798 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
COORDINATION DEVELOPEMENT IN CHILDHOOD |
Sekundarni povzetek: |
Theoretical part of my thesis titled Coordination developement in childhood presents the meaning of movement for children, motor delopement, the influences on motor developement and motor skills, focusing on motor ability of coordination. The empirical part of pedagofical experiment deals with whether regular, planned and proffesionally supervised movement activity influences quicker coordination delopement with two to three year old children. Results achived at initial and final testing have been analised and put to comparison between experimental group that had ten weeks (twice a week) of planned and proffesionally supervised movement activities with the emphasis on coordination and control group that carried out regular movement activities according to annual curriculum. Children were tested with five test of motor skills. On the basis of t-test results it has been established that initial test showed no differences between children of experimental and control group whether final testing showed and proved difference in coordination skills. Experimental group children showed considerate progress in coordination skills in comparison to children of control group. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;motor development;motor skills;coordination;pre-school children; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
56 f., [13 f. pril.] |
ID: |
9061843 |