diplomsko delo
Ronja Knap (Avtor), Marko Ivanišin (Mentor), Tina Tomažič (Komentor)

Povzetek

Prikrito oglaševanje zajema tista sporočila, ki so sicer oglaševalska, vendar so označena kot novinarski prispevek ali pa bralcu/gledalcu/poslušalcu niso razpoznavna kot oglasi. Prikrito oglaševanje je še posebej aktualno v zdravstvenem novinarstvu, ki zagotavlja novice o osebnem in javnem zdravju, saj je farmacevtska industrija pregovorno med »najmočnejšimi«. V prvem delu diplomske naloge sem definirala novinarstvo, prikrito oglaševanje in zdravstveno novinarstvo. V drugem delu sem analizirala novinarske prispevke in prikrito oglaševanje v dveh zelo branih slovenskih zdravstvenih revijah in ugotovila, da se primeri prikritega oglaševanja pojavljajo količinsko v obeh približno enako, so pa opazne razlike v »kakovosti prikrivanja«, sicer pa tudi v količini oglasov v obeh revijah.

Ključne besede

novinarstvo;oglaševanje;prikrito oglaševanje;zdravstvene revije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: R. Knap
UDK: 659.19:070:61(043.2)
COBISS: 18493462 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 962
Št. prenosov: 87
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COVERT ADVERTISING AND JOURNALISM IN HEALTH MAGAZINES
Sekundarni povzetek: Covert advertising includes those messages, which are advertising, but are marked as journalistic article, or to the reader / viewer / listener not recognizable as advertisements. Covert advertising is especially important in health journalism, which provides news on personal and public health, because the pharmaceutical industry is proverbial among the "strongest". In the first part of the thesis I defined journalism, covert advertising and medical journalism. In the second part, I analyzed the journalistic articles and covert advertising in two very popular Slovenian health magazines and found that cases of covert advertising are appearing in both roughly the same , but there are noticeable differences in the "quality of concealment", but otherwise also amount of ads in both magazines.
Sekundarne ključne besede: journalism;advertising;covert advertising;health journalism;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: V, 41 f.
ID: 9063620