lego blocks for e-kids?
Franc Trček (Avtor)

Povzetek

The text begins with a brief analysis of the development of cybersociology in Slovenia. It concludes that the field is particularly underdeveloped in the sphere of qualitative research of our everyday informatised lives, especially those of e-children. The author then provides a case study of player biographies of (pre)teen Minecraft players, using it as grounds to argue that the game is an important space of (pre)teen socialization and auto-creativity, limited only by the creative boundaries of this e-sandbox.

Ključne besede

Videoigre;Kulturne študije;Sociologija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 316.7:794-028.23
COBISS: 32562781 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 1256
Št. prenosov: 199
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: Članek se začne s kratko analizo razvoja kibersociologije v Sloveniji, konča pa z ugotovitvijo, da je ta sfera raziskovanja premalo razvita na območju kvalitativnega raziskovanja vsakdanjega informacijskega življenja, še zlasti življenja otrok. Avtor nato poda študijo primera biografij mladih igralcev (otrok in mladostnikov) igre Minecraft, ki jo uporabi za argumentacijo teze, da je igra pomemben prostor socializacije in samoustvarjalnosti otrok in mladostnikov, ki je omejena izključno z ustvarjalnimi mejami tega e-peskovnika.
Sekundarne ključne besede: Video games;Cultural studies;Sociology;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 162-178, 190
Letnik: ǂLetn. ǂ51
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jan.-feb. 2014
ID: 9101045
Priporočena dela:
, lego blocks for e-kids?
, self-orientalizing the assassins from forerunners of modern terrorism into occidentalized heroes
, psychoanalytic point of pointing in a bygone genre
, Sid Meier's Civilization
, ǂan ǂexploratory study of Street Fighter IV players