Povzetek

Učenci s posebnimi potrebami (PP) se izobražujejo v različnih programih izobraževanja, pri tem pa jim skladno z individualiziranim programom prilagajamo tudi ocenjevanje pri predmetu šport. Učitelji pri tem upoštevajo primanjkljaje, močna področja učenca in razvijajo interes za kasnejše vseživljenjsko ukvarjanje s športom. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kako učitelji, ki poučujejo učence s posebnimi potrebami v prvem in drugem triletju, ocenjujejo lastno kompetentnost na področju ocenjevanja športa, kateri so njihovi glavni cilji ocenjevanja, kako oblikujejo oceno. Zanimalo nas je, kako sestavljajo kriterije ocenjevanja. V vzorec smo vključili 86 učiteljev razrednega pouka in športnih pedagogov, ki so v šolskem letu 2014/15 poučevali predmet šport od 1. do 5. razreda, pri tem pa so poučevali tudi učenca s posebnimi potrebami. Podatke smo obdelali z osnovno deskriptivno statistiko spremenljivk. Rezultati so pokazali, da 60% učiteljev meni, da so kompetentni za ocenjevanje, vendar bi potrebovali dodatna znanja. Glavna cilja ocenjevanja znanja učencev s PP sta motiviranje in spodbujanje učencev za nadaljnje šolsko delo in posredovanje informacije o razvoju in napredku, pri ocenjevanju pa dajejo učitelji največ pozornosti napredku učenca. Učitelji pri ocenjevanju prilagajajo čas ocenjevanja in nivo znanja. Vsak drugi učitelj pri ocenjevanju uporablja prilagojene pripomočke. Kriterije ocenjevanja pogosto predstavijo učencem s PP.

Ključne besede

kriteriji;znanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 376.1:796
COBISS: 10813513 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1739
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: sport;backward child;marking;primary education;šport;otrok s posebnimi potrebami;ocenjevanje;osnovnošolski pouk;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 24-31
ID: 9119769