specialistično delo
Andreja Alič (Avtor), Damijan Mumel (Mentor)

Povzetek

Turizem je dinamična dejavnost, ki ima pomembno vlogo v nacionalnem in globalnem gospodarskem svetu. Ob ekonomskih ima tudi številne neekonomske prednosti, ki omogočajo spoznavanje in povezovanje ljudi ter prispevajo k razumevanju razlik, kultur in zgodb preteklosti, ki vplivajo tudi na sedanje življenje. Iskanje in pripovedovanje zanimivih zgodb skozi oblikovanje turistične ponudbe je eden izmed trendov sodobnega turizma, predstavlja pa tudi izziv njihove uporabe v marketinškem komuniciranju. Hotel Mitra, ki se nahaja v osrčju starega mestnega jedra Ptuja, je izkoristil to priložnost in v oblikovanje svoje ponudbe vpletel mnogo zanimivih zgodb okolja iz katerega izhaja. Ideja o hotelu z zgodbo oziroma vizija oblikovanja hotelske verige pod znamko »Story Hotels«, se je rodila v okviru svetovalnega podjetja za turizem Hosting d.o.o. in bila realizirana leta 2007. Specialistično delo je namenjeno pripravi načrta marketinškega komuniciranja za hotel Mitra in predstavlja izhodišče za nadaljnje razvojno marketinške aktivnosti hotela. Vsebina predlaganih rešitev je podana na podlagi proučenih teoretičnih značilnosti uporabe posameznega marketinškega orodja v luči doseganja zastavljenih ciljev ter na podlagi analize stanja in možnosti, s katerimi hotel trenutno razpolaga. Po preučitvi teoretičnih osnov je sledilo načrtovanje komunikacijskih aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja in oblikovanje skupnega načrta uporabe, v duhu integriranega marketinškega komuniciranja, s ciljem doseganja optimalnih rezultatov ob vloženih sredstvih in pričakovanih marketinško komunikacijskih učinkih. Glede na razpoložljivost sredstev namenjenih marketinškemu komuniciranju in zastavljenih ciljih, ostaja ključno orodje komunikacije osebna prodaja, s podporo neposredne prodaje in pospeševanja prodaje. Za doseganje in utrjevanje pozitivne podobe, ki prav tako vpliva na obisk in koriščenje storitev pa bodo še naprej pomembni okrepljeni odnosi z javnostmi in v manjši meri tudi oglaševanje, ki je zaradi cenovne zahtevnosti, uporabljeno v najmanjšem obsegu aktivnosti, vendar pa pomeni pomembno podporo ostalim komunikacijskim orodjem. Aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja so bile izbrane v luči doseganja zastavljenih ciljev posameznega orodja oziroma razvojnih in marketinških ciljev podjetja. Sledilo je načrtovanje njihove izvedbe z določitvijo finančnega obsega, terminskega plana ter določitve odgovornih oseb izvedbe posamezne načrtovane aktivnosti po posameznem orodju. Za lažje spremljanje in kontrolo izvedbe aktivnosti so bili podani tudi indikatorji spremljanja pričakovanih rezultatov. Tako smo s predstavljeno vsebino dela iskali odgovore na ključna vprašanja priprave marketinškega načrta po metodi SOSTAC, kot tudi identificirali ključne aktivnosti izvedbe po modelu MMMMM. Specialistično delo podaja enega izmed možnih predlogov kombinacij aktivnosti in uporabe marketinških orodij z namenom doseganja zastavljenih marketinško komunikacijskih ciljev. Uporaba predlaganega načrta bo pokazala pravo uporabno vrednost podanih rešitev oziroma predstavljala izhodišče za prihodnje načrtovanje in izboljšave marketinških aktivnosti hotela Mitra.

Ključne besede

marketing;komuniciranje;marketinško komuniciranje;marketinški splet;strateško planiranje;turizem;oglaševanje;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostjo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.10 - Specialistično delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: A. Alič
UDK: 659.3/.4
COBISS: 12245020 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1536
Št. prenosov: 190
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communication plan for hotel Mitra
Sekundarni povzetek: Tourism is a dynamic activity that plays an important role in the national and global economy. In addition to economic, tourism also has many benefits of non-economic nature that enable meeting and connecting people, and contribute to understanding differences, cultures and stories from the past which have influence on our today's life. Searching for and telling interesting stories through formation of tourist offer is one of the modern trends of contemporary tourism. However, this at the same time also presents a challenge in terms of their usage in marketing communication. Hotel Mitra, located in the heart of Ptuj’s old town, took advantage of this opportunity and included many interesting stories from the environment when designing its offer. The idea about the hotel with a story, or a vision of forming a hotel chain under the brand “Story Hotels” was born at the Hosting d.o.o. company and came into life in 2007. This specialist thesis intends to prepare a marketing communication plan for hotel Mitra and should serve as the basis for future development of the hotel's marketing activities. Proposed solutions were given on the basis of analysed theoretical features of using individual marketing tools in order to reach set goals on the basis of situation analysis and possibilities, currently available at the hotel. After analysing theoretical background, we continued with planning communication activities within each individual communication tool, and formation of joint action plan; all in line with the integrated marketing communication approach and with the goal to reach optimal results with invested efforts and expected marketing-communication effects. Considering the availability of resources, planned for marketing communication, and considering the planned goals, the key communication tool is and remains in the form of personal sales with help of direct marketing and acceleration of sales. Reaching and maintaining a positive image (that also influences the guest numbers and usage of services) requires intensive communication with the respected public and partly advertising. The latter is, however, used to a smaller extent due to financial limitations; but it nevertheless provides an important support to other communication tools. Activities within an individual communication tool were selected on the basis of reaching set goals within given tools; or on the basis of development and marketing plans of the company. This was followed by planning their implementation through preparing a financial construction, time plan and delegating activities to individuals who will carry out activities according to the planned tool. In order to enable easier monitoring and evaluation activities, we have also provided indicators for monitoring expected results. Presented work plan tried to find answers to the key questions regarding the preparation of a marketing plan according to the SOSTAC method and identified key implementation activities according to the MMMMM model. This specialist thesis provides one of the possible suggestions regarding combination of activities and usage of marketing tools with the aim to reach set marketing-communication objectives. The usage of the proposed plan will show the real applicable value of suggested solutions and can be used as the basis for future planning and improvement of the marketing activities of hotel Mitra.
Sekundarne ključne besede: marketing;communication;marketing communication plan;communication tools;advertising;personal selling;sales promotion;direct and interactive marketing;public relations;internal communication;tourism;hotel Mitra;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Specialistično delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta
Strani: 139 str.
ID: 9122515