magistrsko delo
Marta Kerš (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V sedanjem, hitro se spreminjajočem tempu življenja je za organizacije bistvenega pomena poznavanje porabnika: kako razmišlja, kaj vpliva na njegove odločitve. Konkurenčna borva je velika, zato je za podjetja bistvenega pomena, da si pridobijo porabnike in le-te tudi obdržijo. Zvesti porabniki so ključ do uspešnega poslovanja. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem je zajet opis nakupnega vedenja porabnikov, osebna prodaja kot najbolj učinkovito orodje v prodajnem procesu. Predstavljene so njene prednosti in slabosti ter potek. V aplikativnem delu pa je, s pomočjo preučevanje metode skriti kupec, predstavljen ocenjevalni list prodajalne s tekstilom, obutvijo in modnimi dodatki. Metoda se je vršila v štirih poslovalnicah istega trgovskega podjetja. Ocenjevalni dejavniki so bili izložba, poslovalnica, svetovalci, garderobe in blagajne. S pomočjo raziskave se je potrdilo dejstvo, da imajo preučevani dejavniki velik vpliv na končni nakup.

Ključne besede

prodaja;osebna prodaja;porabniki;kupci;nakup;nakupno vedenje;vedenje porabnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Kerš]
UDK: 658.89(043.2)
COBISS: 12326172 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1102
Št. prenosov: 214
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Assessment of the factors affecting consumer's buying decisions
Sekundarni povzetek: Knowing their costumers, learning about factors influencing decisoins has become an important issue of product olacement in fast evolving business environment. Thesis is divided into two parts. First part will explain facts about costumers buying decisions and present personal sales as the most effectiove tool of buying process, its positive and negative aspects. Second part includes mystery shopping method used for evaluating chlotes retail shop. I implicated the metod evaluating four different retail stores of the same company with focus on store, showcase, employees, wardrobes and cashiers. Reseach has confirmed the fact that studied factors have a big influence on buying behaviour.
Sekundarne ključne besede: Consumer;personal sales;mystery shopper;buying behavior;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 77 str.
ID: 9123747