master's thesis
Milena Pagovska (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

An analysis of consumer ethnocentrism and its sources and effects in Macedonia

Ključne besede

Makedonija;medkulturno delovanje;etnocentrizem;trženje;vedenje potrošnikov;odločanje;podatki;meritve;Macedonia;cross-cultural activities;ethnocentrism;marketing;consumer behaviour;decision making;data;measurements;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Pagovska]
UDK: 339.13
COBISS: 22933990 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1088
Št. prenosov: 240
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Analiza etnocentrizma porabnikov, njegovi viri in učinki v Makedoniji
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 65, 27 str.
ID: 9125128
Priporočena dela:
, predictive power of different models
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer izdelkov za beljenje zob