master's thesis
Eva Frančič (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Consumer ethnocentrism and its effects on the French buying behaviour

Ključne besede

Francija;trženje;etnocentrizem;medkulturno delovanje;vedenje potrošnikov;research;analiza;France;marketing;ethnocentrism;cross-cultural activities;consumer behaviour;raziskave;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Frančič]
UDK: 366
COBISS: 22674662 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1096
Št. prenosov: 220
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Etnocentrizem porabnikov in njegovi vplivi na nakupno vedenje Francozov
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 60, 11 str.
ID: 9124925