master's thesis
Elina Komlanc (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

The role of socio-psychological factors in consumer ethnocentrism in Ukraine

Ključne besede

trženje;medkulturno delovanje;etnocentrizem;psihologija;sociološki vidik;vedenje potrošnikov;družba;raziskave;podatki;analiza;case study;Ukrajina;marketing;cross-cultural activities;ethnocentrism;psychology;sociological aspect;consumer behaviour;society;research;data;analysis;Ukraina;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Komlanc]
UDK: 339.138
COBISS: 24246246 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 637
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vloga socialno-psiholoških dejavnikov za etnocentrizem porabnikov v Ukrajini
Sekundarne ključne besede: trženje;medkulturno delovanje;etnocentrizem;psihologija;sociološki vidik;vedenje potrošnikov;družba;raziskave;podatki;analiza;case study;Ukrajina;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 77, 21 str.
ID: 10918399