Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Anglistika, dvodisciplinarni Anglistika, Germanistika, dvodisciplinarni Nemcistika, Slovenistika in dvodisciplinarni Rusistika
Peter Purg (Avtor), Peter Scherber (Avtor), Danica Škara (Avtor), Erazem Bohinc (Avtor)

Povzetek

V poročilu so zapisane ugotovitve skupine strokovnjakov za vsa ključna področja presoje kakovosti z namenom ponovne akreditacije študijskih programov.

Ključne besede

visoko šolstvo;študijski programi;akreditacija;kakovost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.15 - Izvedensko mnenje, arbitražna odločba
Organizacija: UNG - Univerza v Novi Gorici
Založnik: NAKVIS, Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu
UDK: 378
COBISS: 4164347 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4334
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Report on the renewal of the accreditation of the university study programmes English studies, double-course English Studies, double-course German Studies, Slovenian Studies, double-course Russian Studies of the Faculty of Arts, University of Ljubljana
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: 21 str.
ID: 9129720
Priporočena dela:
, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Anglistika, dvodisciplinarni Anglistika, Germanistika, dvodisciplinarni Nemcistika, Slovenistika in dvodisciplinarni Rusistika
, Fakulteta za medije, študijski program Mediji in novinarstvo, visokošolski strokovni študijski program - 1. stopnja in Mediji in novinarstvo - 2. stopnja
, Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije, univerzitetni študijski program 1. stopnje Medijski študiji ter študijski program 2. stopnje Komuniciranje in mediji
, študijski programi druge stopnje Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani
, Inštitut A. V. A., akademija za vizualne umetnosti, študijski program Vizualne umetnosti: Konceptualizacija prostora, Likovna umetnost