diplomsko delo
Tjaša Zorko (Avtor), Mihaela Brumen (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Zgodbe in dramatizacija pri poučevanju tujega jezika na razredni stopnji osnovne šole je praktično diplomsko delo, v katerem smo obravnavali pristope opismenjevanja in senzibiliziranje za književnost pri pouku tujega jezika ter opisali praktični primer uporabe zgodb in dramatizacije pri pouku tujega jezika na razredni stopnji osnovne šole. Obravnavano temo smo podkrepili z izsledki tujih raziskav. Namen diplomskega dela je zbrati in opisati didaktična priporočila za uporabo zgodb in dramatizacije pri pouku tujega jezika na razredni stopnji osnovne šole. V skladu s tem so bile načrtovane dejavnosti, ki smo jih izvedli v okviru desetih srečanj na eni izmed mariborskih osnovnih šol. Ob koncu izvedbe projekta je bila opravljena tudi evalvacija. Končno vrednotenje je pokazalo, da so bile dejavnosti za usvajanje besedišča v tujem jeziku in sproščeno rabo tujega jezika v četrtem razredu osnovne šole, uspešne. Učenci so bili za delo zelo motivirani in so se veselili svojih dosežkov.

Ključne besede

diplomska dela;razvoj bralnih zmožnosti;učenje tujega jezika;zgodbe in dramatizacija;razredna stopnja osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Zorko]
UDK: 37.091.3:81'243(043.2)
COBISS: 22211848 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1114
Št. prenosov: 133
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: STORYTELLING AND DRAMA IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING AT THE PRIMARY LEVEL
Sekundarni povzetek: The graduation thesis with the title Storytelling and Drama in Foreign Language Teaching at the Primary Level is a practical graduation thesis dealing with the approaches to literacy and developing a sense for literature in a foreign language class. It includes a description of a practical example of storytelling and dramatization in a foreign language teaching at the primary level of elementary school. We supported our theme with the results of foreign studies. The purpose of the graduation thesis is to collect and describe the didactical recommendations for the foreign language teachers in the elementary school education. In accordance with that we planned the activities, which were carried out during the ten sessions at one of the primary schools in Maribor. The evaluation followed at the end of the project. The final evaluation showed that the activities for the acquisition of the vocabulary in the foreign language and for the relaxed usage of the foreign language were successful. The pupils were highly motivated and excited about their achievements.
Sekundarne ključne besede: theses;development of reading skills;foreign language teaching;storytelling and drama;primary level of elementary school;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 83 f., [4] f. pril.
ID: 9134493