magistrsko delo Management delovnih procesov, Management poslovnih sistemov
Julij Zupan (Avtor), Davorin Kofjač (Mentor)

Povzetek

Orodja poslovne inteligence, s katerimi lahko podjetje proaktivno ukrepa, se običajno uporabljajo za reševanje problema nadzora nad aktivnostmi poslovanja v realnem času. V magistrskem delu smo prikazali model poslovne inteligence, ki smo ga razvili za učinkovitejši nadzor nad aktivnostmi vseh serviserjev v logističnem podjetju. Predlagali smo reševanje nadzora nad ključnimi kazalniki uspešnosti (KPI) servisnih storitev za vodje servisne službe v proučevanem podjetju in druge v servisno naravnanih podjetjih, s pomočjo orodja Tableau, ki predstavlja koristno orodje za dnevni vpogled in nadzor nad aktivnostmi poslovanja v realnem času. Rezultati testiranja kažejo, da se z uporabo razvitega modula za nadzor KPI v orodju Tableau pomembno poveča učinkovitost, znižajo se stroški časa in virov v procesu izvajanja nadzora nad servisnimi storitvami.

Ključne besede

poslovna inteligenca;nadzor servisnih storitev;ključni kazalniki uspešnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [J. Zupan]
UDK: 004
COBISS: 7604243 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1294
Št. prenosov: 141
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of business intelligence model for monitoring repair activities
Sekundarni povzetek: The Business intelligence tools whereby companies can proactively take action are in general in use for solving problems of monitoring business activities in real time. In this master's degree thesis we will present a module of business intelligence, which has been developed for effective supervision of the activities of all service engineers in a logistic company. We have proposed ways to solve the monitoring of the key performance indicators (KPI) of service activities for after sales managers in the company that we are dealing with in the thesis and other similar service oriented businesses, with the help of the Tableau software, which presents itself as a useful tool for the daily insight and control check over the business activities in real time. Test results show that using the developed module will significantly increase the efficiency as well as reduce the time limits and lower the costs of the resources in the executing process of services.
Sekundarne ključne besede: business intelligence (BI) monitoring service activities key performance indicators Tableau;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 73 f.
ID: 9135874
Priporočena dela:
, magistrsko delo Management delovnih procesov, Management poslovnih sistemov