diplomsko delo
Rok Dobovičnik (Avtor), Damijan Mumel (Mentor)

Povzetek

Tržniki uporabljajo znanje in raziskave vedenja porabnikov večinoma za namene, ki so usmerjeni k določeni blagovni znamki (npr. gospodinjski aparat blagovne znamke Bosch) in kako motivirati porabnika k nakupni odločitvi za želeno blagovno znamko. Za uspešno premagovanje konkurence mora podjetje uporabljati inovativne pristope, ki pa jih lahko uspešno planira in izvede samo z dobrim poznavanjem potreb porabnikov in njihovih stališč. Cilj moje naloge je bil predstaviti problem vedenja porabnikov v današnjih časih in kako si z dobrim poznavanjem in upoštevanjem področja zelo pripomoremo k razvijanju pravih marketinških pristopov in aktivnosti. Glavni cilj podjetja, ki ima v lasti blagovno znamko, je ta, da jo uspešno razvija in ji s celovitim pristopom povečuje vrednost in prepoznavnost. Za podjetja je tako ključnega pomena, da poznajo stališča svojih porabnikov, kakšna so njihova pričakovanja in ne nazadnje kakšno je njihovo zadovoljstvo z blagovno znamko.

Ključne besede

blagovne znamke;merjenje;vedenje porabnikov;pomivalni stroji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [R. Dobovičnik]
UDK: 658.626(043.2)
COBISS: 12333596 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 924
Št. prenosov: 107
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Measuring the attitudes toward brands of dishwashers
Sekundarni povzetek: Marketers use their knowledge and consumer research while being focused on specific brand (for instance Bosch dishwasher)and also how to motivate consumers into making buying decision. To succesfull tackle the competition companies must nowadays use innovative approaches, which will only be succesfull with carefull planning and excellent knowledge on consumer needs and their attitudes. Goal of my assignment was to present consumer behaviour in present time and hwo good knowldge of the consumer behaviour field can lead to developing the right marketing approach and activities. Main goal of a company that owns a brand is to succesfully develop the brand and by allround approach ,maximize its value and visibility. For company therefore is essential to know attitudes odf consumers, what are their expectancies and how pleased are they with companies brand.
Sekundarne ključne besede: measuring attitude;consumer behaviour;brand;dishwasher;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 55 str., IX str. pril.
ID: 9139764
Priporočena dela:
, vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
, delo diplomskega seminarja
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer