diplomsko delo
Srečko Steblovnik (Avtor), Bojan Ačko (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga predstavlja pregled zahtev glede merjenja in analize zadovoljstva odjemalcev v skladu s standardom ISO 9001 ter načine zbiranja in analize informacij o zadovoljstvu v podjetju in pri odjemalcih. Izveden je pregled obstoječega stanja s področja meritev in analize zadovoljstva odjemalcev v podjetju Sistemska Tehnika d.o.o. Podjetje izvaja meritve in analizo z uporabo notranjih in zunanjih informacij o zadovoljstvu, zato sem izvedel pregled uporabljenih postopkov in metod. Na osnovi analize obstoječega stanja so podani predlogi in usmeritve za prihodnje delo na področju merjenja in analize zadovoljstva odjemalcev.

Ključne besede

kakovost;zadovoljstvo odjemalcev;proizvodnja;reklamacije;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [S. Steblovnik]
UDK: 005.346:658.51(043.2)
COBISS: 19731990 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1401
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Measurement and analysis of customer satisfaction
Sekundarni povzetek: The work presents overview of requests regarding measurement and analysis of customer satisfaction in accordance with standard ISO 9001, as well as ways in which the information about satisfaction are collected in the company and with the customer and later analysed. Review of existing status in the field of measurement and analysis of customer satisfaction has been made in the company Sistemska Tehnika Ltd. The company implements measurement and analysis by using internal and external information about satisfaction. An overview of used procedures and methods has been made as well. Based on analysis of existing status, new proposals and guidelines for future work in the field of measurement and analysis of customer satisfaction have been made.
Sekundarne ključne besede: quality;costumer satisfaction;production;complaints;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: X, 57 f.
ID: 9140526
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, zaključna projektna naloga