diplomsko delo
Patricija Majhen (Avtor), Sabina Šinko (Mentor), Marta Licardo (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Otrok z lutko odkriva prometno vzgojo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo opisali prometno vzgojo in njen pomen, značilnosti otrokovega razvoja z vidika njegove prometne varnosti, naloge prometne vzgoje, zakaj so najpomembnejši dejavnik starši, varnost otroka v prometu, kako poteka učenje in kakšni so prometni in svetlobni znaki za pešce. Osredotočili smo se tudi na poglavje lutkarstva, kjer smo opisali vrste lutk, ustvarjalne dejavnosti z lutkami kot proces, kaj so simbolna, spontana ter gledališka igra, kakšen je otrokov razvoj ob igri z lutko ter povezavo lutke s področjem družbe v Kurikulumu. V praktičnem delu je predstavljen projekt z naslovom Kako varno čez cesto, ki smo ga izvedli v vrtcu - Vrtec pri OŠ Kungota, enota Zgornja Kungota. Namen praktičnega dela je, da otrokom približamo promet na zanimiv in igriv način, z različnimi igrami in izdelavo lutkovne predstave.

Ključne besede

predšolski otroci;promet;lutka;projektno delo;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Majhen]
UDK: 373.2:792.97(043.2)
COBISS: 22394888 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1018
Št. prenosov: 158
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A CHILD DISCOVERS TRAFFIC EDUCATION WITH A PUPPET
Sekundarni povzetek: The graduate paper with title A child with a puppet discovers the traffic education is compounded by the theoretical and practical part. The traffic education and its meaning is described in the theoretical part, characteristics of child's development from the point of view of traffic safety, tasks of the traffic education, how parents are important, the security of the child in the traffic, how learning happens and which are traffic and light signs for pedestrians. I concentrated also on the puppetry chapter, where I described the sorts of puppets, creative activities with puppets as a process, symbolism, spontaneity and theatrical play, what the development of the child playing with puppets with the field society in Curriculum is like. In the practical part the project with the title How to pass the street safely is represented, I executed it in the nursery school connected with the primary school Kungota, unit Zgornja Kungota. The purpose of the practical part is showing traffic to children in an interesting and playful way, with different plays and production of puppet spectacle.
Sekundarne ključne besede: preschool child;traffic;puppet;project work;theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 95 f., [1] f. pril.
ID: 9141877