diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Meri Janša (Avtor), Gozdana Miglič (Mentor)

Povzetek

V času gospodarske krize delovna motivacija hitro pade zaradi negotovosti delovnega mesta, plačilne nediscipline in slabših poslovnih rezultatov. Življenje postaja vse hitrejše in stresno, motivacija pa je ključ do produktivnosti. Ljudje smo različni in vsak izmed nas ima različne potrebe in želje. Če želimo razumeti zaposlene in jih s tem ustrezno motivirati, moramo najprej poznati njihove motive za delo. V diplomski nalogi smo predstavili pojem motivacija, ugotovili smo, katere so motivacijske teorije in kako poteka trženje kot storitev. Na podlagi navzkrižnih vprašanj smo ugotavljali glavne motivacijske dejavnike zavarovalnega zastopnika pri trženju osebnih zavarovanj v Zavarovalnici Triglav d. d.

Ključne besede

motivacija;motivacijski dejavniki;motivacijske teorije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Janša]
UDK: 331.1
COBISS: 7855123 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 771
Št. prenosov: 64
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MOTIVATION OF UNIVERSAL INSURANCE AGENT IN MARKETING PERSONAL INSURANCE
Sekundarni povzetek: In a time of economic crisis, work motivation falls rapidly due to the uncertainty of the workplace, the number of defaults and deteriorating business results. Life is becoming more rapid and stressful, motivation is the key to productivity. People were different, and each of us has different needs and desires. If we want to understand the employees, we must first know their motives for the work. In this thesis, we presented the concept of motivation, we found, which are motivational theory and how the marketing of services. With the help of conflicting issues we found the main motivating factors insurance agent in the marketing of personal insurance in Zavarovalnica Triglav d. d..
Sekundarne ključne besede: Motivation;Motivational factors;Motivational theories;Marketing;Zavarovalnica Triglav d. d.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 48 f.
ID: 9148685
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja