magistrsko delo

Povzetek

Izboljšave poslovnih procesov v podjetju Donit Tesnit z uvedbo koncepta managementa odnosov z odjemalci

Ključne besede

Slovenija;industrijsko podjetje;Donit;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;odnosi s strankami;poslovni proces;spremembe;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Grabeljšek]
UDK: 659.2:004
COBISS: 22939622 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 998
Št. prenosov: 188
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Improvements in business processes within the company Donit Tesnit by introducing the concept of customer relationship management
Sekundarne ključne besede: Slovenia;industrial enterprises;Donit;company performance;business efficiency;customer relationship;business process;changes;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 54 str.
ID: 9154426