magistrsko delo

Povzetek

Prenova prodajnega procesa z uvedbo koncepta managementa odnosov z odjemalci v podjetju Domel

Ključne besede

Slovenija;imdustrijsko podjetje;Domel;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;trženje;odnosi s strankami;znanje;sposobnosti;informacijska tehnologija;prodaja;poslovni proces;spremembe;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [R. Prezelj]
UDK: 339.138
COBISS: 23645158 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 811
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales process redesign: introducing the concept of customer relationship management in the company Domel
Sekundarne ključne besede: Slovenia;industrial enterprises;Domel;company performance;business efficiency;marketing;customer relationship;knowledge;skills;information technology;sales;business process;changes;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 75 str.
ID: 9607961