primer trgovskega podjetja Nama
Lija Kondrič (Avtor), Jurij Jaklič (Mentor), Tanja Dmitrović (Komentor)

Povzetek

Zagotavljanje kakovosti podatkov in informacij za management odnosov z odjemalci

Ključne besede

Slovenija;trgovinsko podjetje;Nama;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;trženje;odnosi s strankami;podatki;kvaliteta;ocene;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Kondrič]
UDK: 659.2:004
COBISS: 22099430 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 613
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Ensuring data and information quality for customer relationship management: the case of Nama
Sekundarne ključne besede: Slovenia;commercial enterprise;Nama;company performance;business efficiency;marketing;customer relationship;data;quality;evaluation;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 76, 16 str.
ID: 8757874