diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Evalvacija matematičnega i-učbenika za osnovno šolo na vsebini Potence in koreni je vsebinsko razdeljeno na dva dela, teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo se posvetili sodobni tehnologiji, ki tudi v našem šolstvu postaja pomemben dejavnik. V ta namen smo podrobneje predstavili e-učna gradiva ter vsebino Potence in koreni, s čimer smo predstavili njeno vključenost v učni načrt. V nadaljevanju smo predstavili, kako lahko potence vpeljemo za lažjo predstavitev in razumevanje v pouk. Sledi empirični del, kjer je bila uporabljena kavzalno-eksperimentalna metoda na osnovi pedagoškega eksperimenta. Pedagoški eksperiment je potekal na neslučajnostnem vzorcu sedeminpetdesetih učencev dveh skupin osmega razreda. S pomočjo pedagoškega eksperimenta smo preverjali učne dosežke učencev pri poučevanju ene skupine s klasičnim učbenikom in poučevanjem druge skupine z i-učbenikom. Rezultati so pokazali, da je bilo znanje učencev eksperimentalne skupine po izvedenem pedagoškem eksperimentu nekoliko boljše od kontrolne skupine, vendar ni bilo statistično značilnih razlik. Ugotovili smo, da s pomočjo i-učbenika nekatere vsebine lahko učencem prikažemo bolj nazorno in razumljivo, ni pa smiselno uporabljati i-učbenik celo šolsko uro, saj učencem lahko pade motivacija.
Ključne besede
medpredmetno povezovanje;e-učna gradiva;informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT);pedagoški eksperiment;i-učbenik;potence in koreni;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko |
Založnik: |
[L. Kociper] |
UDK: |
37.091.64:51:004(043.2) |
COBISS: |
22594824
|
Št. ogledov: |
1005 |
Št. prenosov: |
97 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Evaluation of mathematics i-textbook in elementary school regarding content of exponentiation and square roots |
Sekundarni povzetek: |
The thesis, entitled Evaluation of i-textbook for primary school on the content of powers and roots is substantially divided into two parts, theoretical and empirical part. In the theoretical part we focused on modern technology which is becoming an important factor in our schools. To this end, we further introduced e-learning materials and the content powers and roots, where we showed how it was integrated into the curriculum. Further on, we presented how roots can be introduced to facilitate the presentation and understanding of lessons. This is followed by the empirical part in which we used a causal-experimental method based on pedagogical experiment. The pedagogical experiment was conducted on a sample of fifty-seven pupils of two eighth grade groups. With the help of pedagogical experiment, we examined students' learning achievements in teaching one group with a classic textbook and teaching the other group with i-textbook. The results showed that the students' knowledge in the experimental group following a pedagogical experiment was slightly better than in the control group, but there were no statistically significant differences. We have found that by using the i-textbook content may be shown as more explicit and understandable, but it is not reasonable to use the i-textbook the whole lesson as students' motivation may drop. |
Sekundarne ključne besede: |
e-learning materials;information and communication technology (ICT);pedagogical experiment;i-textbook;powers and roots;theses; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo |
Strani: |
XIV, 78 f. |
ID: |
9155493 |