magistrsko delo
Matej Vinkovič (Avtor), Darinka Verdonik (Mentor)

Povzetek

Osrednja tema magistrskega dela so komunikacijske strategije uspešnih slovenskih kampanj na Kickstarterju, spletni platformi za množično financiranje. V magistrski nalogi se seznanimo z množičnim financiranjem in spletno platformo Kickstarter, ki je namenjena tovrstnemu zbiranju zagonskih sredstev. Opredeljen je pojem kampanja, posebej pa je opisana tudi vsaka izmed komunikacijskih strategij, ki se jih poslužujejo snovalci uspešnih kampanj na Kickstarterju. Prav tako so predstavljene prepričevalne tehnike, s pomočjo katerih se lažje doseže zastavljeni cilj. Na podlagi predhodne teorije je drugi del naloge posvečen analizi izbranih uspešnih slovenskih kampanj, ki so na Kickstarterju dosegle svoj cilj in si zagotovile zagonski kapital za uspešen začetek poslovne poti.

Ključne besede

množično financiranje;komunikacijske strategije;prepričevalne tehnike;kampanja;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Vinkovič
UDK: 004.451.62(043.2)
COBISS: 19894294 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 876
Št. prenosov: 169
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COMMUNICATION STRATEGIES OF SUCCESSFUL SLOVENE CAMPAIGNS ON KICKSTARTER
Sekundarni povzetek: Master thesis focuses on communication strategies of successful Slovenian campaigns on Kickstarter, an online crowdfunding platform. Crowdfunding, the Kickstarter platform, commonly used for generating start-up funds, and persuasion techniques will be presented. The term campaign will be defined. Based on the predefined theories, the thesis will investigate each of the communication strategies utilized by successful Slovenian campaigns as well as the persuasion techniques used during these campaigns in order to receive start-up funds.
Sekundarne ključne besede: Kickstarter;crowdfunding;communication strategies;persuasion techniques;campaign;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 76 f.
ID: 9159293