diplomska seminarska naloga
Aleš Ploj (Avtor), Igor Pesek (Mentor)

Povzetek

V diplomski seminarski nalogi z naslovom "Programsko okolje Snap!" so obravnavani različni načini in poti pri učenju prvih korakov v programiranje. V prvem delu so predstavljeni različni pogledi in definicije programiranja. Opisani so nekateri zelo priljubljeni načini uvoda v programiranje, zlasti pri mlajših učencih. Drugi del podrobneje opisuje enega izmed teh načinov učenja prvih korakov programiranja - to je bločno programiranje (angl. block-based programming). Sledi osrednji del diplomske seminarske naloge, v katerem je najprej na kratko predstavljeno priljubljeno programsko okolje, ki temelji na bločnem programiranju, Scratch, nato pa programsko okolje, ki je neke vrste nadgradnja in izboljšava Scratcha. To je programsko okolje Snap!. Obe okolji sta med seboj primerjani z opisanimi bistvenimi razlikami in s podanimi primeri. V zaključnem delu sledi odgovor na osrednje vprašanje te diplomske seminarske naloge: "Katero programsko okolje je bolj primerno za uvod v programiranje pri predmetu Računalništvo v osnovnih šolah? Scratch 1.4 ali Snap! 4.0?"

Ključne besede

programsko okolje;Snap!;bločno programiranje;Scratch;programiranje;diplomske seminarske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [ A. Ploj]
UDK: 004.42(043.2)
COBISS: 54295299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 472
Št. prenosov: 30
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Programming environment Snap!
Sekundarni povzetek: Diploma thesis entitled "Programsko okolje Snap!" addresses various ways and methods of teaching introductory programming. The first part contains different aspects and definitions of programming. It also describes some methods of introductory programming that are popular among the younger learners. The second part describes one of these methods of teaching introductory programming in detail: block-based programming. The core of the thesis contains a short description of a popular block-based programming environment Scratch, followed by its enhancement, the programming environment Snap!. Features of both environments are compared and the main differences are described along with given examples. The final part presents the answer to the main question of the entire thesis, "Which programming environment is more suitable for teaching elementary school's course Introductory programming? Scratch 1.4 or Snap! 4.0?"
Sekundarne ključne besede: programming environment;SNAP!;block programming;Scratch;programming;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: [XII], 32 f.
ID: 9161407
Priporočena dela:
, diplomska seminarska naloga
, diplomska naloga
, diplomska seminarska naloga
, ni podatka o podnaslovu