diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo raziskuje, primerja in analizira športne vsebine v dnevnoinformativnih oddajah na nacionalni in komercialni televiziji. V teoretičnem delu naloge je opisan razvoj obeh televizij, predstavljene so njune programske sheme in dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija ter 24ur na POP TV. Opisane so tudi televizijske pravice za neposreden prenos športnih dogodkov, in analizirana je gledanost informativnih oddaj ter športnih vsebin. V glavnem, empiričnem delu naloge je s pomočjo analize občinstva in primerjavo športnih vsebin raziskana razlika v podajanju športnih novic v osrednjih informativnih programih obeh televizij. V nalogi smo ugotavljali razlike in podobnosti v strukturi programske sheme, podajanju športnih poročil in kdo je njihovo ciljno občinstvo.
Ključne besede
dnevnoinformativne oddaje;športna oblačila;šport;komercialna televizija;javna televizija;gledanost;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
M. Tarlać |
UDK: |
796.097(043.2) |
COBISS: |
20142870
|
Št. ogledov: |
1846 |
Št. prenosov: |
170 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
COMPERATIVE ANALYSIS OF SPORTS CONTENT IN DAILY NEWS PROGRAMME OF NATIONAL AND COMMERCIAL TV |
Sekundarni povzetek: |
The master thesis examines, compares and analyzes the sports content of daily news shows on national and commercial television. Development of both types of television is described within the theoretical part as well as their programme schemes and daily news on the shows “Dnevnik” on Television Slovenija and “24ur” on POP TV. Television rights for broadcasting sporting events are also defined and ratings of informative shows and sport content are analysed. Main, empirical work, through the analysis of the audience and comparison of their sport content, investigates the difference in delivering sports news in the two types of television. In this work we wanted to find the differences and similarities in the structure of the programme schemes, how the sports news are delivered and who is their audience. |
Sekundarne ključne besede: |
daily news programme;sports;commercial TV;national TV;viewrship; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 68 str. |
ID: |
9162758 |