diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Peter Premužić (Avtor), Goran Vukovič (Mentor), Miha Marič (Komentor)

Povzetek

Predstavili smo marketing, oglaševanje in prodajo ter kakšno vlogo ima pri temu tekstopisje, umetnost in znanost pisanja prepričljivih prodajnih besedil. Bolj podrobno smo predstavili elemente, ki naredijo prodajno besedilo učinkovito. To je bil temelj za raziskavo, kjer nas je zanimalo katera prodajna besedila so najbolj učinkovita pri oglaševanju na socialnem omrežju Facebook. Z oglaševanjem na socialnem omrežju Facebook smo dobili rezultate, ki so nam povedali katera prodajna besedila v oglasih so najbolj učinkovita glede na to kateri oglas je dosegel največ ljudi, prejel največje število všečkov, delitev, komentarjev, klikov, najmanjšo ceno na dejanje, največje število nakupov in najmanjšo ceno na nakup. Ugotovili smo kateri elementi najbolj prispevajo k učinkovitemu prodajnem besedilu v oglasih na socialnem omrežju . Pri pisanju besedil je bolj učinkovito daljše besedilo od krajšega. Namesto čustvenega besedila je boljše prodajno oziroma racionalno besedilo. In uporaba kode za popust in elementa urgentnosti v besedilu ima slabši vpliv na učinkovitost oglasa kot brez uporabe kode.

Ključne besede

spletni marketing;oglaševanje;tekstopisje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [P. Premužić]
UDK: 339.138
COBISS: 7728403 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 804
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EFFECTIVE COPYWRITING IN ADVERTISING ON SOCIAL MEDIA IN COMPANY BASTET LTD.
Sekundarni povzetek: We have presented marketing, advertising, sales and what role does copywriting have in those topics. Copywriting is an art and science of writing persuasive sales text. We have presented the elements that make a sales text efficient. This was the foundation for our research, where we were interested into which sales texts are the most effecient in advertising on social media Facebook. By advertising on social media Facebook we have discovered which sales texts in ads are the most efficient based on which ad has reached the most people, received the biggest number of likes, shares, comments, clicks, the lowest cost per action, the biggest number of purchases and the lowest price per purchase. We found out which elements contribute to an effecient sales text the most. When writing sales texts for ads on social media Facebook, the most effecient way is to write longer texts rather than short. Instead of using emotional texts, it's better to use a more rational, sales approach. Using a discount code and an element of urgency in text has a worse effect than using no discount code.
Sekundarne ključne besede: digital marketing;advertising;copywriting;social media;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 27 f.
ID: 9165740