graduation thesis
Andreja Ferk (Avtor), Katja Plemenitaš (Mentor), Agata Križan (Komentor)

Povzetek

The language of automotive advertising has to be effective, special, innovative and creative. Advertisers use convincing language to awake the desire to buy the advertised product. In advertisements both language with the emotive power and visual components make an impact on the consumer. Theoretical foundation of this work consists of two literary sources. The first one is a work written by Guy Cook: The Discourse of Advertising, which provides some insight in advertising as discourse. The second work is Martin and White's Language of Evaluation, Appraisal in English which contributed to the theoretical explanation of evaluative language. The empirical part investigates advertising as discourse, different elements of context and the language of advertisements through appraisal framework.

Ključne besede

advertising;discourse of advertising;language of evaluation;appraisal;theses;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [A. Ferk]
UDK: 81'33:659.1(043.2)
COBISS: 22710792 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1274
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: DISCOURSE ANALYSIS OF ADVERTISMENTS IN AUTOMOTIVE INDUSTRY
Sekundarni povzetek: Jezik avtomobilskega oglaševanja mora biti učinkovit, inovativen in ustvarjalen. Oglaševalci uporabljajo prepričljiv jezik, da bi vzpodbudili željo po nakupu oglaševanega izdelka. Na potrošnika vpliva tako jezik s čustveno močjo, kot tudi vizualne komponente oglasa. Teoretična osnova tega dela je sestavljena iz dveh literarnih virov. Prvi je delo Guy Cook-a z naslovom Discourse of Advertising. Drugi vir je delo Martin in White-a: Language of Evaluation, Appraisal in English, ki je prispeval k teoretični razlagi jezika vrednotenja. Empirični del raziskuje oglaševanje kot diskurz, različne elemente konteksta in jezik oglaševanja skozi s pomočjo okvirja Teorije jezika vrednotenja.
Sekundarne ključne besede: oglaševanje;diskurz oglaševanja;jezik vrednotenja;ocenjevanje;diplomska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko
Strani: 73 f.
ID: 9170432