diplomsko delo
Petra Brkić (Avtor), Tomaž Vec (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu se ukvarjam s sistemskim pristopom k vedenjskim težavam v osnovni šoli. Otrok ali mladostnik z vedenjskimi težavami prihaja v nasprotje s celotnim socialnim okoljem. Sistemski pristop je ustrezen način obravnavanja vedenjskih težav, saj je usmerjen v ustvarjanje kvalitetnih interakcij med otrokom in okoljem, ki jih posameznik nujno potrebuje za zadovoljevanje temeljnih psihosocialnih potreb po varnosti, sprejetosti in potrditvi. Sistemski pristop je zelo skladen s paradigmo socialno pedagoškega delovanja. Pomembna sistema, ki vplivata na razvoj vedenjskih težav, sta družina in šola. Šola je lahko ogrožajoči ali varovalni dejavnik za razvoj vedenjskih težav. V empiričnem delu diplomske naloge sem opravila kvalitativno raziskavo: s štirimi svetovalnimi delavkami iz različnih osnovnih šol v Slovenji sem opravila delno strukturirane intervjuje. Raziskovala sem njihovo razumevanje in delovanje na področju vedenjskih težav.

Ključne besede

vedenjske težave;sistemski pristop;družina;šola;preventiva;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Brkić]
UDK: 376-056.47(043.2)
COBISS: 11226441 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 727
Št. prenosov: 165
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A systemic approach to behavioural difficulties in primary school
Sekundarni povzetek: This thesis deals with the systemic approach to behavioural difficulties in primary school. A child or an adolescent with behavioural difficulties comes in contradiction with the entire social environment. The systemic approach is a suitable way of approaching behavioural difficulties because it is directed towards creating quality interactions between the child and the environment, which an individual necessarily needs to satisfy fundamental psychosocial needs for safety, acceptance and validation. The systemic approach is very much in line with the paradigm of social pedagogical practice. Important systems which influence the development of behavioural difficulties are family and school. School can be a risk or a protective factor for the development of behavioural difficulties. For the empirical part of this thesis I carried out a qualitative research: I conducted semi-structured interviews with four counsellors from different primary schools in Slovenia. The focus of my research was their understanding and functioning in the area of behavioural difficulties.
Sekundarne ključne besede: behaviour disorder;primary school;motnje vedenja;osnovna šola;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Socialna pedagogika
Strani: 102 f.
ID: 9175822