diplomsko delo
Monika Medved (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Prepoznavanje pomembnosti pozicioniranja pri oblikovanju ponudbe in podobe tržnih znamk v očeh potrošnika

Ključne besede

pozicioniranje;percepcijski zemljevid;Trženje;Blagovne znamke;Potrošniki;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Medved]
UDK: 339.138:366(043.2)
COBISS: 34354013 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 878
Št. prenosov: 179
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Trademarks;Consumers;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 80 str.
ID: 9202183